Hill’si lemmikloomapood Internetis - kasutamise üldtingimused

Üldised ostutingimused Hill’si lemmiklooma e-poes

 

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Tingimused reguleerivad ostukeskkonna hills.ee (edaspidi Hill’si e-pood) omaniku AS Magnum Veterinaaria (edaspidi Müüja või Hill’s) ja Hill’si e-poe vahendusel tooteid ostvate isikute (edaspidi Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Hill’si e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Hill’s on õigustatud Hill’si e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi muutma ja täiendama. Tingimuste muudatustest ning täiendustest teatatakse internetilehekülje www.hills.ee kaudu. Tingimuste muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest internetileheküljel www.hills.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Hill’si vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi.

2. Hinnad

2.1. Hill’si e-poes kehtivad veebilehel ostu tegemisel kuvatud hinnad.

2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.3. Hill’si e-poes pakutav kaubavalik ja hinnad võivad ette teatamata muutuda.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Hill’si lemmikloomapoest on võimalik osta erinevaid koera- ja kassi täissöötasid (kuivsöödad, konservid, einekotikesed, maiused).

3.2. Lisaks tavapärastele loomasöötadele, saab Hill’si e-poes osta ravisöötasid lemmikloomadele. Erisööt on koostise või tootmistehnoloogia tõttu ette nähtud teatava eesmärgi rahuldamiseks. Erisööda eesmärk on rahuldada teie lemmiklooma konkreetseid toitumisvajadusi, kui looma seedimis-, imendumis- või teatud ainevahetusprotsessid on kahjustunud või võivad kahjustuda, näiteks ketoosiohu või tetaaniaohu vähendamiseks. Selliste söötade ostmine toimub tavapärasest erinevatel tingimustel, et tagada loomale vajaliku sööda valik ja õige manustamisviis.

3.3. Juhul, kui soovite lisada ostukorvi erisööta, tuleb teil ostu teostamiseks logida Hill’si e-poodi ning tuvastada oma kliendistaatus. Sisselogimata klientidele e-poes erisöötade müüki ei ole võimalik teostata. Lisaks peab ostu tegemiseks olemas olema loomaarsti poolt toote näidustuse kohta antud kood, mille saate loomakliinikust, kust olete varasemalt Hill'si tooteid soetanud.

3.4. Kui soovite osta oma lemmikule erisööta palume konsulteerida veterinaararstiga, et erisööt vastaks looma vajadusele ning saaksite arstilt õige manustamisjuhise. Hill’s ei võta vastutust toote sobivuse osas konkreetsele lemmikloomale. Seetõttu on oluline konsulteerida enne erisööda ostmist veterinaararstiga.

3.5. Mitmed erisöödad eeldavad looma perioodilist (vähemalt iga 2...4 kuu järel) tervisekontrolli veterinaarkliinikus. Eriti oluline on perioodiline kontroll looma diabeedi, kuseteede-, neeru-, südame- ja maksaprobleemide korral.

3.6. Kui olete alustanud oma lemmiku erisööda kuuri ning näete, et Teie lemmiku tervis halveneb, võtke kohe ühendust oma veterinaararstiga!

3.7. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

3.8. Hill´s e-poes saab ostu teha vähemalt 13-aastane füüsiline isik või õigusvõimeline juriidiline isik. Tellimuse esitamisega kinnitab Tellija, et tal on tehingu tegemiseks vajalik õigus- või teovõime ja/või volitus tehingu tegemiseks. Piiratud teovõimega (st alla 18-aastane isik) Tellija kinnitab Tingimustega nõustumisega, et tema seaduslik esindaja on andnud talle nõusoleku tehingu tegemiseks ning selleks vajalike rahaliste vahendite kasutamiseks.

Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Hill’si arvelduskontole.

3.9. E-poes esitatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E–R 8–17, v.a riigipühad). Kui tellimuse esitamise aeg on hilisem kui reedel kell 15, toimub tellimuse vormistamine ja täitmine järgneval esmaspäeval, kui see on tööpäev.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.

4.2. Toodete eest saate tasuda:

  • Internetipanga kaudu vastavalt veebipoes toodud pangalinkidele (Swedbank AS, AS SEB Pank, LHV Pank AS, Luminor Bank AS, Coop Pank AS, Pocopay AS).
  • Krediitkaardiga.

4.3. Teie tellimus tühistatakse juhul, kui Te ei ole tasunud.

4.4. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse pärast tasumist.

4.5.  Pangalingi kaudu maksete vahendajaks on Maksekeskus AS (registrikood 122684759), kellele Hill’s edastab kliendi maksetega seonduvaid andmeid.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Pärast Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 3.8 toimetatakse tooted Teile kohale Teie poolt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamisviisi kasutades. Info kättetoimetamise kohta saadetakse Teile tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel.

5.2. Tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kättetoimetamisteenuse osutaja kohale toote kirjelduses määratud tähtaja jooksul. Laosolevate kaupade tarne on Eesti piires üldjuhul 2–5 tööpäeva.

5.3. Juhul kui Teie tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik (samuti muudel juhtudel, mil toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole Hill’sist sõltumatutel asjaoludel võimalik), teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 3.8. Ühtlasi anname teada Teie tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1 ja 6.3) ning Teie tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Teile.

5.4. Kui Teie tellitud tooted on kättetoimetamisteenuse osutajale üle antud, võtab kättetoimetaja Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg või kui valisite kättetoimetamiseks pakiautomaadi, saate vastava teavituse telefoni teel (SMS teavitus).

5.5. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.6. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Hill’s ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.7. Kui saate tooted kätte vigastatud pakendis, palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info@hills.ee. Kullerfirma vigastatud pakendiga toode asendatakse, kui avaldate selleks soovi.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine (lepingust taganemine)

6.1. Teil on õigus pärast toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Hill’si e-poe elektronposti aadressile info@hills.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga.

6.2. Kõikidele Hill’si e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva. Ostjal on VÕS § 56 lg 1 alusel õigus tagastada või välja vahetada kaup muu samas hinnas toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab Ostja tegema Müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida Ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto nr ja tellimuse nr) e-posti teel (info@hills.ee) ning tagastama seejärel Hill'si e-poele tellitud kauba hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest arvates.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. 

6.3. Tellimuse tühistamisel punktis 6.1 sätestatud juhul või müügilepingust taganemise korral punktides 6.2 ja 6.3 sätestatud juhul tagastatakse raha kauba eest samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest Müüja poolt või Müüjale tõendi saatmisest, et olete kauba tagasi saatnud.

6.4. Tagastatav toode peab olema komplektne, st sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid (infovoldikud, einekotikeste karp jne). Kui toode on ostetud kampaania korras – kaubale on lisatud veel mõni toode – tuleb Teil tagastada kogu komplekt (kõik tooted).

6.5. Teil tuleb kanda lepingu esemena üle antud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud (postikulu), kui Müüjaga ei saavutata teistsugust kokkulepet, va juhul, kui tagastate kauba seetõttu, et see oli kahjustunud või mittenõuetekohane.

7. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Hill’s vastutab toodete nõuetele vastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele. Pretensioonide esitamise aeg on tarbijast Ostjal (eraisikul) 2 aastat ja juriidilistel isikutel 2 kuud toodete üleandmise hetkest arvates. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et 6 kuu jooksul asja Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

7.2. Ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest Müüjale viivitamatul, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama.

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu, tagastades nõuetele mittevastava toote Müüjale.

7.4. Tarbijast Ostja pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo- ja postikulud alati Müüja. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

7.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kontrollib Müüja pretensiooni õigustatust ja teatab Ostjale oma vastuse 14 päeva jooksul pretensiooni saamisest arvates. Pretensiooni õigustatuse korral parandab või asendab Müüja puudusega toote; juhul kui toodet ei ole võimalik asendada (nt toode puudub laos) või toote asendamine või parandamine põhjustab Müüjale ebamõistlikke kulutusi, on Müüjal õigus hüvitada Ostjale toote eest tasutud summa, mis kantakse Teie näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates Müüja otsuse tegemisest pretensiooni rahuldamise kohta. 

7.6. Lisaks pretensioonide esitamise õigusele on Teil õigus kasutada võlaõigusseaduses nimetatud teisi õiguskaitsevahendeid, sh õigust nõuda toote parandamist või selle võimatuse korral toote asendamist; olulise mittevastavuse korral lepingust taganeda ja nõuda toote hinna tagastamist.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Hill’s vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab Hill’si ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Hill’s ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viivitus on tingitud Hill’sist sõltumatutel asjaoludel, mida polnud võimalik ette näha (vääramatu jõud).

9. Muud tingimused

9.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.2. Teie ja Müüja vahel Kaupade tellimise ja ostmisega tekkivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul kui läbirääkimised ei anna soovitud tulemusi või kui Te ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiate, et Teie õigusi on rikutud, on Teil õigus esitada kaebus tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kodulehel: https://komisjon.ee/et

Tarbijavaidluste Komisjon on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti juures asuv kohtuväline tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi lahendav organ, mis asub aadressil Endla 10A, 10122 Tallinn , telefon 6201 707; Tarbijavaidluste Komisjoni menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti veebilehel aadressil: https://komisjon.ee/et 

9.3. Lisaks punktis 9.2. toodule on füüsilisest isikust kliendil õigus esitada kaugmüügiga seotud kaebus läbi Euroopa Liidu elektroonilise keskkonna nimetusega ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk) aadressil:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm ehk ODR-platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetne vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja asukohariigis. Eestis pakub vajadusel abi ja nõustamisteenust platvormi vahendusel piiriüleste kaebuste lahendamisel Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti üksus ´EL tarbija nõustamiskeskus.´

10. Müügist keeldumine, vastutuse välistused ja autoriõigused

10.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

10.2. Hill’s jätab endale õiguse korrigeerida toodete hindu. Sellisel juhul jätab Hill’s endale õiguse loobuda müügist ja tagastada Ostjale raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul raha laekumisest arvates.

10.3. Hill’s jätab endale õiguse loobuda müügist, kui e-poes kuvatud tooteinfos esineb mõni järgnev viga: inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (nt 50 € maksva transpordipuuri hind on ekslikult sisestatud 5 €). Niisuguse vea esinemisel eeldame Ostjalt arusaamist, et toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele (ilmne eksimus hinna kuvamisel).

10.4. Tooteinfot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla pärast Teie viimast külastust uuenenud. 

Kõik Hill’si e-poes esitatud toodete kirjeldused, fotod ja muud andmed on autoriõigusega kaitstud ning nende kopeerimine või muul moel kasutamine ilma Hill’si nõusolekuta on keelatud.